İÇGÖRÜLÜ BAYKUŞ

İÇGÖRÜLÜ BAYKUŞ

GÖRÜNMEYENİ KEŞFEDENLER: İçgörü Geliştirme/Ortaya Çıkarma Araştırmaları

Bu kategorideki ödüller güçlü, sağlam, gerçek içgörüleri yakalamış ve markanın/ürünün/firmanın yaşamına katkı sağlamış araştırma projelerine verilir.

Bu ödüle aday olan araştırma çalışmalarının daha önceden tespit edilmemiş, gerilerde veya derinlerde kalmış tüketici tavır ve davranışlarına dair keşifleri veya unutulmuş ya da üstü örtülmüş ancak aslında yaşamaya devam eden inanışları ortaya çıkarmış olması önemlidir.

Başvurularda bulguların nasıl yeni bir ürünün/hizmetin geliştirilmesine veya bir markanın konumlandırmasını değiştirmesine veya yeni pazarlama fikirlerine ışık tutmuş olduğunun açıkça anlatılmış olması gereklidir.

ÖDÜL KATEGORİLERİ YÖNETMELİK DEĞERLENDİRME SPONSORLAR BAŞVURU ÖDÜLLER GALERİ İLETİŞİM
Baykuş Ödülleri© Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin tescilli markasıdır.
Tüm hakları saklıdır.