İNATÇI BAYKUŞ

İNATÇI BAYKUŞ

PERİYODİK ARAŞTIRMALAR, PANELLER: 3 Yıl Ve Daha Uzun Süreli Yapılan Periyodik Araştırmalar, Paneller

Bu ödül, marka bilinirliği, marka algısı, reklam etkinliği, marka sağlığı, iç-dış müşteri memnuniyeti, kurumsal itibar v.b. ile ilgili periodik ölçüm yapan çalışmalara verilecektir.

Bu ödüle başvuracak firmaların 3 yıl ve daha uzun süredir bu projeyi yaptıkları ve firmanın taktiksel ve/veya stratejik kararlarını şekillendirmede etkili olduğunu, böylelikle düzenli ölçümün önemini/değerini göstermesi beklenmektedir.

ÖDÜL KATEGORİLERİ YÖNETMELİK DEĞERLENDİRME SPONSORLAR BAŞVURU ÖDÜLLER GALERİ İLETİŞİM
Baykuş Ödülleri© Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin tescilli markasıdır.
Tüm hakları saklıdır.