İNATÇI BAYKUŞ

İNATÇI BAYKUŞ

Periyodik Araştırmalar,Paneller; 3 Yıl ve Daha Uzun Süreli Yapılan Periyodik Araştırmalar

Bu ödül, marka bilinirliği, marka algısı, reklam etkinliği, marka sağlığı, iç-dış müşteri memnuniyeti, kurumsal itibar vb. ile ilgili periyodik ölçüm yapan çalışmalara verilecektir. Bu ödüle başvuracak firmaların 3 yıl ve daha uzun süre boyunca bu projeyi yaptıkları ve firmanın taktiksel ve/veya stratejik kararlarını şekillendirmede etkili olduğunu, böylelikle düzenli ölçümün önemini/değerini göstermesi beklenmektedir. Periyodik ölçümün başlangıç tarihi mutlaka belirtilmedir. Bu kategoriye yapılan başvuruda söz konusu periyodun neden seçildiği açıklanmalıdır.

ÖDÜL KATEGORİLERİ YÖNETMELİK DEĞERLENDİRME SPONSORLAR BAŞVURU ÖDÜL GECESİ ÖDÜLLER GALERİ İLETİŞİM
Baykuş Ödülleri© Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin tescilli markasıdır.
Tüm hakları saklıdır.