VİZYONER BAYKUŞ

VİZYONER BAYKUŞ

YENİ UFUKLARI GÖRENLER: Yeni Bir Pazara Giriş / Lansman/Relansman Araştırmaları

Bu ödül, araştırmanın yeni bir iş alanına girişte, ürün lansman ya da relansmanında veya marka konumlandırma ve yeniden konumlandırma alanında etkin kullanımını gösteren çalısmalara verilecektir.

Ödüle kategori, ürün ve marka yönetimi alanlarında araştırmanın karar alma sürecinin bir parçası oldugunu ve bu süreci olumlu yönde şekillendirdiğini gösteren çalısmalar başvurabilir.

Bu ödüle, araştırmayı bugünden yarını görebilen ve bu süreçte araştırmayı etkin bir şekilde kullanan projeler aday olabilirler.

ÖDÜL KATEGORİLERİ YÖNETMELİK DEĞERLENDİRME SPONSORLAR BAŞVURU ÖDÜLLER GALERİ İLETİŞİM
Baykuş Ödülleri© Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin tescilli markasıdır.
Tüm hakları saklıdır.